CERITA KITA
04 March 2015
7:36 AM
0 COMMENTS


 " Andai bulan itu jauh di atas,
aku hanya mampu melihat,
Andai bintang itu bersinar di atas,
aku hanya mampu tersenyum,
Andai cinta jauh dalam hati,
aku biarkan ia terperangkap di dalam,
biar ia semadi di dalam aku "
- shazlizahari -

Rabu // 40315


Terima kasih untuk hari ini shazli
Seharian kita bersama, tapi belum ada puasnya
Ya, masih rindu itu pasti.
Masa terlalu singkat bila difikirkan

Terima kasih untuk memori yang membahagiakan 
Cukup bahagia 
Kita ketawa bersama
Indah cukup indah 
Akan aku hargai setiap detik kita bersama
Ada rezeki, kita luang masa bersama-sama lagi ya ?


// terlaksana kempunan oblong banjir weheee


- Kesayangan Beta - 




OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR