Aku pinta kita jadi satu persamaan .
13 August 2015
12:45 PM
0 COMMENTS


- sayang ,
Kita jadi seperti kita sahaja ya ,
Kau jadi aku 
Aku jadi kau 
Bukan bertukar jantina 
Kita jadi sama sama jadi
Jadi kuat
Jadi teguh
Jadi berani
Jadi benar dengan apa yang di lafaskan
Jangan pernah jadi lemah
Kerna aku tak mahu hilang salah sorang kita tumbang dengan kata kata
Di ibaratkan kita ini pandau bermain dengan kata kata
Jangan pernah takut untuk bersuara
Berani 
Ada yang tak teka
Yang kau rasa dusta
Yang kau pikir itu tak kena
Terus terang 
Jangan di simpan
Bukan aku mahu angkuh
Sebab aku pernah jadi mcm kau
Pendam simpan dalam dalam
Pedih jugak rasanya
Tapi apa mahu di buat 
Telan tetap telan 
Jangan pernah ludah
Kan
Aku penah rasa 
Sebab tu aku tak mahu jadi sebegitu rupa
Aku mahu jadi diri aku yang sekarang
Aku bersyukur aku tak punya ego
Kalau ego masih ada dalam diri
Entah lah 
Rasanya bukan jadi begini jadinya 
Ha ha .












OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR