Dapat Matrik :O
24 April 2012
11:21 AM
8 COMMENTS


Ketung ketang ketung ketam . ketam ? silap ketang *bunyi bajet masak dekat dapur . 


Haa ! *buat muka terkejot sikit korang buat apa jaa ? aku ni haa busy nak masak untuk suami dengan anak-2 aku ni *gilaa bajet macam dah kahwin -.- . k lupakan kerapuan-rapan aku tuu . so i heard a story that keputusan matrik dah keluar ? korang batch 94 dapat tak ? aku alhamdullilah dapat tapi tak dapat form 6 . paham ? ok good :) ekceli . ekceli aku tak mengharap pun dekat matrik . aku nak tunggu upu jugak . tapi selalunya apa yang kita harapkan tu lah tak dapat dan apa yang kita harap tuu lah tak dapat . kan ? selalu macam ni . haa tak faham ? nah makan satay ni duduk senyap senyap :3 




ni haa bukti :3 bukan nak showopp laa . aku kalau entry tak bergmbar tak sah . kena ada jugak . haa :)

jap kejap . aku nak tengok death race jap . 

30minit kemudian ... 


Mmaattrriikkkk *haa kan dah gagap -.- . matrik ni susah sebenarnyaa . kalau nak senang memang kena push sikit laa urself . yang aku pulak jenis malas . so sampai bila aku nak malas ? *ketuk kepala 2kali* . Kalau boleh i want to change my personality . i take my lazy habit and throw to the dustbin . cool right ? *jangan nak cool sangat laa weyh. nyway i will wait the result of upu , then i will make a decision where i want to go study . btw something i forget tuu tell you *berlagak gila cakap omputeh -.- . dah laa matrik that i get tuu kursus sains . what ? !  *seperti jantung kena current renjatan volt 1000 pun ada* . terkejot mak jemah . -.- . hmm . tengok laa macam mana yaa . aku pun tengah blur blur otak kosong kosong lagi . ehh tak bermakna otak aku kosong aku nak nyanyi lagi adik najwalatip. see ? haiya korang ni :P dah dah . dekat 5hari aku tidur lambat , hasilnya ? O.O <-- ni haa (owl plus panda) -.-" 


so thats all . sebelom tidur basuh kaki . kalau tak mengigau kemain korang kan . aku tahu . aku mastermind . k tipu . har har har . k bye :D



OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR