si adik :DD
18 April 2012
12:37 PM
0 COMMENTS


ASSALAMUALAIKUM
faapp faaapp *selak rambut --" ok mak jemah dah datang bawak karipap nak jual ehhh aku lempang jugak mak jemah . laa aku joke . ok tajuk adik . sebab ? aku punya story suka hati lah *garang tak , angkat-2 kening . ekceli story pasal adik ni kan , nak kata aku ada adik, tadepong . aku ada 3beradik . k semua pakat sengal senget 890derjah -.- itu yang aku suka . satu abang dua kakak tiga adlinamansor . mesti matematik fail kan ni ? . bajet laa diri aku ada TIGA adlinamansor . cube feel ayat aku . ok good :) . so adik siapa ? pandai-2 laa paham kalau takda adik . stop alin merapu *alin nama aku -.- . tengok saja pendahuluan aku dah macam isi karangan . hish dah dah ok mula kan cerita, korang dah tak sabar kan *alahai perasannya aku ni -.- . ok nama adik aku hafiz ? what ? awan nano ke ? haa ok jugak . nama sama orang tak sama . normalah kan :P nolahh ekceli mohd hafiz ok . nama dah tahu ok bukak perenggan satu . sila scrool kebawah . terima kasih . terharu dekat jari korang tu . atoto omey nyee jari yg gebu-2 tu . cubit 1saat . ok dah merepek --"



ok adik , sorry crop , terpaksa :3 ok dia bukan awan nano laa , tngok rambut pun dah tahu . -.-


adik hafiz :) . dia ni aku kenal dekat fb . yes fb --" aku kenal dia dari salah satu buah group name vanilla chokelat . member yg ramai , ceria selalu *phewwit . then dia add aku . aku approve . tak approve cemana aku nak story fasal dia ? nampak permainan dia ? *ayat didiwhoaa :) ok done *tak habis lagi laa grr -.- . then we im . alaa org add kita approve then post dekat wall "tengs add" , its normal and easy . dah "tengs add" perap lama dekat wall , singgah im , talk-2 sikit . manusia :) sorry adik . ayat akak memain jap . jangan terasa ok . good :) . haa then kami pon chitCHATchot . lama-2 biasalah num fon kan *>.< ops terlepas . mulut kebas jap :O* . bukan dalam masa sehari tu , lama laaaa . paham ? tak paham ? duduk diam-2 ceruk bucu corner bilik nah choki-2 senyap ok , muah . then kami cntact laa . we OTP some time . ok budak ni sangat sporting . otak dia 2x6 jaa dengan aku . sempoi . "watlek wat peace" . suka sangat dia sebot menda tuu . tapi dia sebot kena laa time cakap . ok . *tweet kejap ..............

ok bagi burung biru makan tadi , kesian . *sambungcerita . so sampai sekarang kita orang contact lagi . superb little bro first time i have . nak buat perenggan ketiga pulak . 



*2 jam sebelom malalut dekat blog . 



kite orang text kejap . aku rindu diaa laahhhh -.- . then dia ada cerita . cerita kedai kopi . jangan nak kopi sangat . sebelom dia cerita , text dia tergantung kejap . dia kata "akak , nak tahu tak tadi kan . " *apahal budak ni , ayat suspens saspens lagi gubra o.o . aku pon membalas dengan selambe *padahal tertanya-2 -.-. " tadi kan ? " .. then dia reply , "tadi adek check gigi. Pastukan adek tgok dentist tu muka dia serupa mcm akak serious serupa . adek ingat tu akak " . nak tahu apa perasaan aku , WOW . yeah . aku jadi dentist ? lari nye dengan cita-2 aku nak jadi arkitek *cita-2 tinggi uhh -.- . dia ada kata , dentist tuu cara die sembang dgn adk aku mcm dah lama kenal , siap nyanyi-2 sikit , jeles sikit T-T *nak buat cover najwalatip dekat bilik lah bukan klinik -.- , plus adk aku kata dia bayang dentist tuu aku dan kata caring mcm aku *sayang adk aku :3 . hmm so story di sini dentist tuu dah nak kawin , aku ? jodoh tak kemana . betol kan ? *serious puloks -.- ............. 


*bunyi cengkerik* 



sorry otak ku kosong ~ kosong ~ haiyaa apa fasai . hmm . *rasa macam nak hentak kepala kat tangga <-- ayat tweet aku selalu guna -.- . apapon *tetibe* aku syg budak nie , dia take care beb . kind boy . *omputeh berlagak betoi. jangan amik adik aku ni tau . dia baik serious . aku kenal dia lah .  adik apis sayang diaa :DD k tuu jaaa . karangan habis aku buat . *clapclap* tak penah di buat aku nak type panjang lebar . ada org nak baca . yes , my comot follower . muah sikit :* ok good . tuu jaa . bye :)
















OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR