hangout one :)
29 April 2012
11:16 AM
0 COMMENTS


hei hoo hoi ! haha terkejut tak ? ok tak . kbye . -.- 

5minit kemudian ..

Hehe .. gimik jee tuu . Haa korang sihat ? aku sihat alhamdullilah . yang tak sihat makan ubat ? tak nak makan ubat ? jangan nak badang hero sangat :P
 ok kenapa hangout one ? ekceli hangout hari jumaat punya cerita . ni nak story laa ni . so entry kali ni agak panjang , malas baca ? haa nampak tuu  *tunjuk arah "DASHBOARD" * ok "click" situ dan bye bye :3 haa pendahuluan pun dah panjang mengalahkan isi mari kita berstory *pantun FAIL -.-* 


*sehari sebelom jumaat*  
. aku dengan ain plan nak gerak jajaco *jusco versi budak budak -.-* . then kita orang sembang laa dekat tweet cemana cenggitu then nak ajak zeimy sekali . dan dan pulak si zeimy tuu busy laa sangat hari jumaat esok . haih medical check up nak dibuat nyaa untuk apa ? "kami wira , wirawati negara" haa sila fahamkan di situ . tak faham ? nahhhhhhh *baling lidi satay* . apa lah tak paham :P haa so zeimy kata dia try lah datang esok nak join hang juga :') terharu beb wew . 
*hari jumaat* 
. puku 10.30 pagi . CHAK call aku katanyaa ain dah otw dari TAPAH nak ke IPOH . ohh myy aku dahla terbungkang-bangkang lagi time tuh . tengs to chak kejut aku bangun . seriously aku terus capai tuala then KEBOMMM *bunyi hempas pintu bilik air bajet kelam-kelibut -.-* mana tak nyaa aku nak jemput ain dekat jajaco nih . then dah mandi semua , seluar baju biru tudung siap dekat badan , gerak pergi jajaco with dad , dad hantarkan . T-T aku ada lesen tapi buat jeruk botol . aku tak daa kereta lagi lahhh -.- dah sampai sana . aku pun tunggu lah ain dekat *bunyi cengkerik* . jap aku lupa dekat mana -.-" 
*30minit kemudian* 
haa ! aku jumpa dia dekat TOILET ! haa dia pergi singgah toilet baru jumpa aku . ko dah cun melecun ain , macam amira natasha dah ><v aku pulak pergi jemput jumpa dia dekat toilet , adoii tempat lawa aman tenang wangi sangat . ok port baik punya masa jumpa -_- haha . after that , pergi tengok tiket wayang then call zeimy, waiting for zeimy . ohh yes , zeimy datang jugak jumaat tuu hoho . dah jumpa si zeimy beli lah tiket wayang . cerita THE AVENGERS . SUPERB AWESOME . YANG TAK TENGOK LAGI WAJIB TENGOK . YANG AKU NI PUN TERASA NAK TENGOK DUA KALI . SAJA AKU BUAT CAPS LOCK BAGI TERANG SIKIT MACAM SPOTLIGHT ><  haha . then THE AVENGERS start pukul 3.30 petang . yang sekarang pukul 1.30petang . kami lari pergi DE GARDEN pulak iaitu bangunan sebelah jajaco . lepak situ sat santai dengan CHATTIME *tak tahu eja*
Dalam pukul tiga gerak balik pergi jajaco then tunggu jap dekat FOODCORT nak jumpa chak . aku tak tahu pulak chak dah ada dekat ipoh . nak beli kan tiket wayang untuk dia dah too late . full of sold -.- dalam 3.15 jumpa sembang dengan chak stok sekejap gila lah . kesian uhh . huhu . then masuk lah wayang lepas jumpa . sampai laa pukul 5 lebih . habis wayang jumpa chak balik . lepak dengan dia pulak . makan makan dekat JOHNNY . makan steamboat wow . hehe . chak , terima kasih yee  , hihi . tak paham ? dah dah duduk diam diam baca yang seterus nyaa :P dah habis makang , mom dad and my sis ada dekat jajaco too . nak ambil kite orang balik dah . mean while chak zeimy and ain sembang-2 laa dengan mom dad . aku pulak  dengan sis pergi beli barang jap dekat WATSON . then meet balik dengan semua orang , pung pang keting ketong click click *sembang dengan tangkap gambar punya bunyi* then kite orang pun balik . terpisah dengan chak dekat situ :') huhu . so sebelum sampai rumah , dad bawak pergi makan dekat kedai chak "HOTSPRING" :) dah kenyang cukup , kita orang pun balik *selak rambut*  . sumpah penat tapi best . love you guys buddies semua lahh :D k bye . thats all . haa ! scroll ke bawah . ada entri bergambar :)



ok . serabut sikit aku -.-" *dengan sis aku*

ni laa zeimy :)

ni ain :)

ni chak :)

and its us :D

end story . habis ni kami semua pun balik . bai :D













OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR