ain zeimy alin pisha xD
03 May 2012
4:55 AM
0 COMMENTS


al kisah laa drama . ekeke ><


*sumber : cakarewala's own | alin adalah aku -,- nama shortform aku ALIN , k -.-"
CHOP ! PROSES PENIPUAN ? Tipu apa ni ? Kami tipu ain pasal ni , scroll kebawah xD

*sumber : cakarewala's own
 HAHA xD macam ni , aku tweet dengan zeimy macam biasa sehari lepas sembang laa pasal PLKN , yang zeimy tak pergi PLKN . then esoknya aku usha tweet zeimy dengan ain dimana . zeimy bagi tahu ain yang zeimy ni dekat PLKN . aku pelik jap . haritu sembang lain dengan aku harini sembang lain . ape celop ? o.O
aku pun cakap camni : 


ok then aku diam jee tak tweet apa sebab otak beku . then check DM . tengok tengok zeimy kata : 

haha . so aku dah tahu permainan zeimy nak kencing ain . xD seharian ain kena tipu . sumpah kesian . ain kena tipu dalam siang petang macam tu lahh . aku bukak tweet malam . bukak bukak jee ain dah tahu dia kena kencing . superb kesian . haha .





ok . hee  tweet aku bawah ni laa aku kata bukak-2 jee tengok dah tahu . aku gelak sakan weyh . serious . kesian doe ain xD

haha . ok disini zeimy pun bagi tahu ain . sabarina tu laa ain :3 . adoii ain ain *geleng kepala* -.-


zeimy jahat di situ haha xD *TR = Tanjung Rambutan*


ain sabarina ni tak on tweet dekat 2hari ke sehari . so itu yang kena pancing kencing tuu . haha

haha . yang pisha dengan aku join gelak jee . xDDDDDDD and finally aku give up gelak -_-


dan habis . ini laa kisah kami perkena ain . haha . ok bye :3











OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR