awak :3
27 May 2012
2:37 AM
2 COMMENTS


Kenapa tajuk entry "awak :3" ? suka hati lah . wekk :P *mintak kaki jaa statement * okay . entry ni ekceli for my sayang . if followers do want to read . yes do read . nama pun blog . semua orang boleh baca . nampak permainan dia ? apa apa lah . mari mulakan isi cerita berhentikan pendahuluan mohon gembira membaca nya -.-"

Dear sayang . awak tetap berdegil main gitar dan buatkan lagu untuk saya semata-mata nak pujuk saya . padahal tangan awak sakit sebenarnya kan . lepas awak hantar lagu tu . tangan awak pedih pedih . terkoyak sikit je .  even sikit ke banyak ke . saya tetap risau . memang betul dekat tweet ada kata 
" lelaki sanggup buat apa sahaja untuk memujuk si dia " 
Di situ saya ada nampak kesanggupan awak . awak berusaha nak memujuk saya . saya terharu sangat .  lagi lagi bila awak hantar lagu awak buat tu . mahu tak mahu nya air mata ni mengalir . sayu je :')  saya nak awak  ceria . ceria sangat . suka bagi saya ketawa senyum sorang sorang kan . sampai mak saya perli " haa senyum sorang sorang -.- " . kalau boleh saya nak awak ceria dengan ikhlas . bila awak ceria saya lagi ceria :)  saya tengok awak pun macam down je . serba salah pun ada saya merajuk semalam *ketuk kepala* *geleng kepala* *dalam hati cakap* "bongok nye laa aku ni , haihh -.- " dan one word . TERHARU . yes im terharu . and saya nak main gitar tak reti -.- pandai buat cover lagu je . nak main petik petik gitar ni . jari jari saya ni . lahai . keras macam tunggul kayu kalah robot -.- . so ini je laa yang mampu saya katakan : 


yes . saya yang buat semua ni . bukan dari uncle google .  saya yang tulis ni guna marker bukan watercolour -.-" saya yang gunting gunting potong kertas  susun susun tunggang langgang ni . sorry ayat berterabur . biasalah . lemah BM -.- *mengaku pulak* . nak main gitar . saya tak ada gitar . gitar dalam phone ada la . application punya . tak best T^T . baca lah ayat tu . tu sahaja yang mampu di katakan . nak tulis lagi . banyak lagi . tapi risau nak caption gambar tak muat . spoil ja nanti -.-v ini sahaja entry saya . saya tak mampu nak buat ayat indah belaka macam luar sana . saya bukan blogger hebat , tapi ini lah saya . i love you so much sayang :*









OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR