last update volume 1 :)
30 May 2012
11:58 PM
0 COMMENTS



*batuk batuk* ehem ehem . hari ini  Khamis 31/5/2012 mengupdate blog . ingat nak update esok . tapi rasa nya tak sempat . sabtu dah mahu daftar UiTM Tapah T-T *tak boleh la nak online* . ok lepas ni aku akan mula meninggalkan blog buat sementara waktu . aku target bz laa nanti dekat U sana . dah laa serupa pedalaman tempat dia . nak kata ada wifi . hmm hangat hangat tahi kuda je laa kot coverage dia -.- so aku nak update laa sikit sikit :)

ini la tempat kita berhubung . kalau ada yang lost contact . dekat sini still boleh contact :')


hey GENG :D budak kelas 5 farabi , jabar , qayyum , razi , sina . aku gentle rindu korang . aku rindu nak lepak setiap kelas . ye laa . bila kelas aku tak ada cikgu . mula aku menggatal kan kaki ini ke sana sini ke mari . semua pun tahu jaa muka aku bila ponteng kelas fizik . bila nampak aku . " aii alin , kau sorang jaa . mana yang lain ? ni mesti kelas fizik ko kong ni" haha asal waktu fizik je . semua tau aku tak pergi . sampai cikgu fizik aku pun tak tahu kewujudan aku dalam kelas tu . boleh kira berapa kali jaa aku datang kelas fizik tu .  fuhhh . memang SPM fizik aku sangkut cerita dia -.- aku rindu nak sakat kawan kawan aku . yang gelak serupa langsuir pun ada . seram doh . main kejar nyorok dekat blok asrama . SAI laa aku selalu kejar . mengah aku . dah laa lari kuasa kuda . hampeh -.- then rindu masa kita ada aktiviti buat sesama . handle jamuan raya ,  explorace and so on laa . masa explorace , mostly semua partner yg couple . alolo sweet nya masa tu boleh date terus :3 then habis explorace lepak dekat pondok order MCD . ada tepung pulak masa tu . hapa lagi hentam laa kawan kawan . dengan kunyit bagai . dapat dekat budak laki . KO cerita dia budak perempuan -.- aku rindu semua ni . kalau boleh nak moment ni jaa yang berulang balik . recycle . boleh laa T_T so sekarang . semua dah sambung ke MATRIKS , FORM6 , UTP , UIA , UITM dan sebagainya . aku harap korang semua get a good life dekat sana . take care . goodluck and do the best . jangan lupa solat doa  semua . itu the most important . so kalau ada reunion jumpa BATCH 12 balik . aku nak tengok ada yang dah kahwin . anak dah pasukan bola . pehh . aku jadi coach . haha xD thats all . i love you guys . hope to see you guys again . bye love you :')






OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR