you know the mean of "terharu" ? T^T
24 May 2012
8:52 AM
0 COMMENTS


24 mei 2012 . malam . malas mention masa -.- .
kata kunci : whatsapp - WA

ok entry aku berbunyi ""you know the mean of "terharu" ? T^T "" . see ? but why ? let me begin begin the story *OH MY ENGLISH* -.- .
Tadi dia keluar . aku pulak rindu dia masa tu T_T . aku pun hantar text cakap rindu . then kata nya tak sempat nak whatsapp aku yang dia nak keluar . aku nak text dengan beliau tapi kredit aku pulak ciput ciput comel ._. lehai sabar je laa . kalau sehari  tak contact dah rindu , seminggu macam mana nanti ? :/ seminggu maksud aku , nanti aku nak masuk U . then orientasi seminggu . kakak aku cakap baju pun kena gosok siap siap sebab tak sempat nanti. ape tah nak pegang phone ? T^T . ok terlari topik . then aku tweet je la memanjang *tak main facebook dah* sementara tunggu beliau . then tunggu punya tunggu punya tunggu . tiba tiba ada bunyi power rangers dekat phone aku . WA aku berbunyi ! :3 *aku harap masa tu dia laa yang WA* aku dari dapur lari tolak kerusi tolak meja terjun bangunan buat aksi payung terjun sikit then capai phone . *hamboi over action* -.-v . *check WA* aku dapat ni . mohon scroll ke bawah sikit . terima kasih :3



wow ! *terus tekan play* excited siot *lompat katil golek golek sikit* then aku pun dengar . nak tahu lagu apa dia main . lagu yang bertajuk JANJI - AKIM . wee aku pun dengar . best dia nyanyi sambil main gitar tu . superb aku suka gilaa :333 sedap woo suara dia . macam Hafiz juara astro mania :P thank you sayang ! :DD . then bila lagu tuu dah nak habis aku cakap "eeh eeh eeh :D" . yang mak aku pun ikot "eeh eeh dah kamu eeh ni kenapa ? " aku just "-.- tak ada apa" . hujung tak ingat chord rupa nya . alahai sayang , tak pe laaa . im just fine tau . comel jee dengar :3 then dia kata nak tunjuk something . :OOOO apakah ? aku bajet cool laa *padahal gubra* -.- . dia hantar ni T^T 


ekceli aku ingat jari dia pendek ke apa . macam jari cikgu aku pendek pendek gebu . alahai geram je :3 padahal tak . aku perhati betul betul . tuu nampak jari dia macam ada ala ala ketuat tu ? *hehe sorry sayang i talk like this :3* . sebenarnya  dia practice lagu yang dia hantar dekat aku tu dari petang . dari ke petang dia practice lagu janji akim tuu . *practice main gitar* mana tak teruk sampai macam tu ? now tangan dia sampai menggeletar . what ? risau aku . risau risau risau T_T . thats why entry aku cakap "terharu" . sampai menggeletar tangan dia macam tu , sampai jari dia macam tu . mana tak terharu . aku memang tak terkata . hanya mampu cakap terharu . *fuhh penat type sekaligus* lepastu , ni menggatal nak petik gitar tu lagi *pegang M16* berani dia . risau tau tak sayang oiiiii . -.- haihh . then talk talk dengan dia dekat WA sikit . aku pun cool dah :) 
*bunyi cengkerik* *tetiba* -.- okay okay .. entry ni semua untuk awak sayang . kalau ada yang tersentuh hati . im sorry . jenuh nak susun ayat ni . heee 
 so the conclusion is :
Thank you very much sayang . I  appreciate what have you done . No one can describe you . Only me :) Count on one two three . I love You :)









OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR