pinggan patah dua bukan nya pecah . o.O
21 May 2012
10:38 PM
0 COMMENTS



Kejadian : Di dalam sinki pinggan itu pecah (licin licin tau dak  -.-" )
Lokasi penggambaran : Dapur 

nampak tak tuu . bukan jari aku tuuu . pinggan tuuu . patah dua kan ? dah macam karipap pinggan aku tuu . yang dekat air kotak soya tuu . *kantoi minum air soya* canggih tak ? wuuu . aku ingat laa bersepai pecah berterabur pinggan tu jadi . tengok tengok patah dua macam tu . hebat kau pinggan . dah hasil nya tangan ibu jari aku tuu pun berdarah . tapi satu masalah lagi aku hadapi . MY MOM . yes . thats the problem . mati aku weyh !!! mak aku MEMBEBEL PUNYA !! ARGHHH !! T^T . HELP :'/ . ok dah tuu jaa . sekian . *entry mintak M16 kan* lalala -.- peace . bye :P





OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR