54 :))
20 May 2012
9:37 PM
0 COMMENTS


*check kalender* harini 21 May 2012 . lama saya tak update blog , sebab tak ada benda yang menarik nak di update :) ok apa apa lah , sekarang mulakan pendahuluan penuhkan isi cerita mari membaca -.-"
so kenapa saya cakap 54 ? awak tahu kan pakcik ? :3 masa tuu saya DEGIL sangat tak dengar cakap awak , sampai awak geram marah dekat saya kan , bukan masa tuuu jaa , banyak kali kan saya buat awak geram . hee . peace (Y) . then satu hari topik apa entah yang buat awak geram sangat dengan saya , awak kata sampai nak off phone . saya kata off laa tapi awak tak nak . last last saya yang off phone . lepastu saya tidur . hehe :3 saya bangun ja tidur *ambil phone* *on phone* *check sms*  . wow ! maxis hantar sms tuuuuu :33 ni dia hantar :P


54 miscall dari awak . terkejut cukup :O biarlah orang kata " alaa sikit jee tuu 54 , aku dulu 79 , 100 miscall " ahh apa saya kisah , mereka mereka lah , kita kita lah . biarlah orang nak cakap apa pun . asal kan kita bahagia then tak kacau hidup mereka . then dengan sms awak yang hantar memberi seribu maksud wahh  :3 saya pun tak tahu kenapa saya off phone , sorry ye awak buat awak risau :'/ lepas ni saya janji tak buat dah :')  so sorry okay :'O hee itu jaa kot , malas update panjang panjang nanti muntah pulak baca enn . ehhh *hulur baldi* nak muntah dah ? -.- ok merepek . so tu jala *type sambil makan satay* saya nak cakap . last word . sayang awak miftahul ulum . sekian :3


sincerely from me , sepet amoi nyonya erk -.-" 











OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR