UiTM Tapah , here i come :'o
07 May 2012
10:29 PM
4 COMMENTS


7Mei2012 . menanti dengan debaran di hadapan laptop secara duduk sedia *semangat gila* -.- pada pukul 11.40a.m , check dan Wahhhh , ALHAMDULLILAH :D ... *5minit kemudian* ---> muka jadi macam -_- ni . sebab ... 

 tengok laa tu , dip sains komputer , alahai . choice yang kelima dari lapan choice aku pilih u.u . jauh nya .  tu satu then tak bagi tahu tempat UiTM mana dapat , eeii geram cukup --" aku sebenarnya minat dalam ARCHITECTURE . tapi tak dapat interview kan . so aku harap pulak dekat public admin . tak dapat jugak and lastly dapat sains komputer  . YA ALLAH , alin bersyukur :') huhu . bila fikir balik , aku bersyukur sangat dapat uitm . course apa apa pun aku pun terima laah dengan seadanya . yang penting belajar sampai ke liang lahad . itu yang aku nak :) so tengs too uitm sedap , sedap ? -.-" sebab laa , haha sebab pilih aku masuk uitm . tengs yaa . dan aku bersyukur dekat Allah yang aku dapat uitm . mungkin ini laa jalan terbaik aku yang telah ditetapkan oleh Maha-Esa :) 


8Mei2012 *duduk sedia di hadapan laptop sambil makan cadbury :3*


ok menunggu debaran pada puku 12 pm nak tahu tempat UiTM mana dapat u,u . *2jamsetengah berlalu* ok pergi laa check dan , gedebak gedebuk gedebik -.- 
ok dapat dekat TAPAH . tengok tuu adlina mansor . tak bersyukur betul . adoii . haha . ok tak apa . tapah pun tapah laa . lagi pun ada sedara aku dekat sana . woot woot . nak menggatal tak boleh woo . ouch ! *kena selekeh* adoi adoi . tak tak menggatal . gurau saja . belajar kan :3 hee .
so alhamdullilah at all . doakan aku berjaya dekat sana dan dapat dekan . any nasihat tentang sains komputer ? minta di komen dekat entry ini terima kasih :) haaa ! siapa ada dapat sini dekat tapah bagi tau aku ok ! WAJIB bagitau ! HAHA :D  ok baii :P



OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR