waihhh sahur sahur -.-
20 July 2012
10:57 AM
0 COMMENTS


hey hoo hey hooo . adlina mansor update blog ni xD *seronok pulak aku -.-*  dah berkurun dah aku biar blog aku ni buat jeruk lagi perkasam lagi terperap dalam peti ais yang lagi peti sejuk lagi beku sampai tak terkata -.- okay sudah sudah laa dengan pendahuluan merapan tu . lets begin the  tajuk "waihhh sahur sahur" ..


 kenapa sahur ? kau nampak tak ? asal sebut sahur je . mesti laa puasa kan . so too the reader , selamat menunaikan ibadah puasa pada bulan ini :) sahur jangan tak sahur . berbuka jangan tak berbuka . puasa penuh jangan tak puasa penuh . okay ? favourite sikit  *twitter* good :)
kalau dah sahur ni , komfem , kompem . comfirm korang liat nak bangun . hampir 85% yang malas nak bangun sahur . kan kan . asal mak kejut je .. "5 minit lagi" "alaaa awal lagi laa mak" "kejap lagi laa mak" then mak kau pun liat dah nak kejut . dah sudah sedar sedar bangun bangun je matahari kemain meniarap guling guling atas kau . tengahari sudah weh -.-
macam tu laa aku . teringat aku sahur dekat asrama masa sekolah dulu . boleh kira berapa kali aku turun sahur . punya laa katil tu takmau lepas aku . dia ikat kunci aku semua dah . hebat kan katil aku . nice . kau ada ? *cakap laa tak ada* so . kalau korang lupa nak niat puasa , kau sahur pun dah di kira kau berniat dalam puasa :) dah aku cakap macam ni jangan pulak kau tak niat saja saja . hades . ini punya kess haaa kalau itu olang terlupa mahu niat maa -.- and selamat berpuasa laa ye . kebuntuan idea datang .


 take care you guys . bye :)



haaaa ingat lagi tak niat puasa ? :P







OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR