dia bukan lagi milik aku
07 May 2013
8:32 AM
0 COMMENTS


Baju pengantin berwarna ungu masih mekar dalam ingatan. Siapa sangka orang yang kita sayang , yang kita bahagia dengan dia selama ni hilang dari pandangan dan menjadi suami orang .  keiniginan yang kita ingin bersama dia hancur punah . 

Dia . siapakah dia . dia adalah kekasih ku . seperti korang nampak dalam blog sidebar sebelah kanan bawah sekali . ada gambar dia . ya . dialah . dia telah menghancurkan setiap bentuk butiran hati ni . dia telah memilih perempuan lain untuk di jadikan isterinya . dan mereka sudah pun berkahwin . mengapa bukan aku ?  apa salah aku selama ni ? sedar sedar dia ingin berkahwin dengan perempuan tu . apakah selama ni dia ada simpanan ? mengapa aku tak sedar ? kalau sudah terbit rasa benci terhadap aku , kenapa tak lepaskan dari awal lagi ? bila di tanya . acuh tak acuh jawabnya . jawapan tidak boleh di terima . dan dia boleh suruh jemput aku untuk hadir majlis nya . lagi hancur hati ni nak pergi 




Aku hanya mampu berdiri jauh . melihat pasangan ku . silap . bukan pasangan ku lagi . telah pun menjadi bekas . pedih hati ni bila diorang mula mengiringi masuk ke bahagian pelamin . berjalan rapat berpegangan tangan . air mata yang bergenang tak dapat lagi di tahan . jatuh juga permata air ni ke pipi . semakin lama semakin laju . hanya mampu menangis dan menangis ..

"wey bangunlah dah tengahari"

aku pun terkejut . macam kenal suara ni . bila bukak mata . kakak aku . lah  mimpi ke rupanya tadi . siot ahhh . tapi lepastu aku nangis guys . lama jugak laa menangis . hmm . mimpi tu main lagi oo kat otak . mana taknya . bf aku kahwin lain . pehh -.- tak sanggup kot hehe .
so semua ni hanyalah mimpi . mainan tidur ok ? *sedapkan hati* . hm harap tak mimpi macam ni lagi D:

" dear ulum . i hope our relationship hold still . i dont want to lose you . yes i know this all just a dream . i hope it will not become reality one day . inysaAllah , together we pray for Allah hope we have 'jodoh' :') "   








 thanks for reading . xoxo






OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR