Lastik sampai ke bulan , mampu ?
10 May 2015
11:58 AM
0 COMMENTS


- aku masih memeluk impian
Aku masih mengejar cita cita
Aku tahu itu semua fantasi cerita dalam cerita
Tapi aku anggap semua itu yang nyata
Aku mahu aku tahu semua itu nyata
Sebab itu akau kejar ia sampai tiada jalan untuk berlari aku melompat jauh untuk mengapainya
Tak mengapa 
Aku cuba gapai ia
Aku cuba genggam ia
Aku cuba tarik ia pada aku
Gengam sama empat tangan bersama
Biar tidak lepas pada genggaman muda ini
Selagi mahu aku coba
Selagi bernyawa aku coba
Selagi nyawa masih di pelihara aku tetap coba
Kerna semua yang terkejar kejar itu kita punya
Dan semuanya tentang kita .
Ya .
OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR