pelangi malam
11 May 2015
10:13 AM
0 COMMENTS


Malam bergantikan siang
Bulan bintang mula berdansa mengilau pada muka bumi
Aku lihat
Aku tenung
Aku wujudkan
Pelangi malam yg tidak pernah wujud pada realitinya.
Semuanya tahu
Pelangi hadir cuma ada sang cahaya
Diundangkan dengan gerimis
Lahir lah 7 warna.
Apa pada malam ia ada ?
Tidak.
Tapi pelangi malam aku sentiasa ada
Pada setiap hari
Setiap detik
Setiap waktu
Ia hadir disisi aku
Lalu
Aku gapai nya
Aku irama kan nya
Aku pelok erat nya
Aku sayang kan nya
Ya.
Pelangi malam yg sentiasa di sisi ini
Tak kira pagi petang mahupun malam
Ia sentiasa ada
Dekat dengan diri ini.
Kan ?



OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR