thank you dayana . heart you :*
31 May 2012
4:03 AM
3 COMMENTS


ENTRY yang Ke-3 ! HAHA. harini sahaja 3 entry aku buat . esok memang tak buat entry dah :) last entry ni about dayana :) siapa dayana ? aku kenal dia dekat satu group nama " YENDO" . yes di situ aku kenal dia :) masa aku tweet tadi . aku tweet guna phone . then ada noti tweet masuk and i saw this : 


then i feel some kind of "teruja" or "ehh apa ni ?" haa macam tu laa aku rasa . *haa kau hada ? tak hada kan ? :P * then aku buka la link tuu . *korang buka laa link tu okay :)* and what ?? ohh maii . terkejutttttt terkejuttttt kejuttttt :3 ni haa :


hoho muka aku besar gedabak ada dekat tumblr dayana ni . and gambar sayang aku pun ada situ . and "wahhhhhhhhh" terkejut plus plus plus teruja teruja teruja terharu terharu terharu semua lahhhh :OO then i read this what was she wrote : 


after i read this . gentle terharu . kalau korang pun terharu kan ? *bunyi cengkerik* woiii followers . *baling air-cond* *hambui kuatnya * aku tanya ni T-T . ok cakap sensorang -.-" haha . "xanaomey" nama uername twitter dia . bukan nama ic dia . korang ni laa . baling lidi satay karang -.- okay dayana . ni nak makin sayang dekat adik comel ni . awak tu comel tau tak :) terharu sangat . korang tau . dayana ni pun caring tau . aku tweet laa cakap aku tak sihat . something like that la . then dia reply kata rehat semua laa . memang caring la :') terharu cukup thank you awak :) and saya pun ada nak cakap cakap dekat awak : 

Dear dayana (xanaomey) :D .

Hai hai adik comel :) blog kite pasal awak juga :D awak . thank you tau tau tau . terharu sangat . tak tahu dah nak buat apa . mampu update dekat blog ni je :') awak . kite tak nakal nakal dekat U nanti . dengar cakap awak dengan ulum :) haa . then tolong tengok tengok kan ulum ea . kalau dia nakal . ketuk sikit kepala dia . suruh ingat dekat kakak adlina ni . cewahh . haha peace (Y) . alhamdullilah kesihatan ni dah going better . *ayat mintak kaki kan -.-* and tak ada typo dah :D saya akan rindu dekat budak comel ni . bila buka twitter, akak pasti and make sure mention xanaomey :D and take care okay . hope you and mior keep going . heart you dayana . thank you . itu sahaja laa . bye . asslamualaikum :)


thats all . thank you :')






OLDER POST | NEWER POST



just need to click "go" once



//follow //follow //follow //xoxo



credits:

'Nightclubbing' was handcoded by lithium and colours can be found on the color-hex site.









adlinamansor
29 november 1994
Bachelor in ISE

SHAZLIZAHARI


TWITTER FACEBOOK TUMBLR